.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنیاد شهید مازندران مطرح کرد؛
اشتغال دغدغه اساسی فرزندان شهدا
وی با اشاره به اقدامات شهردار ساری گفت: در شهر ساری ده شهردار آمدند و رفتند اما چون عبوری برادر سه شهید است ، مگر خودش ظرفیت ندارد که عده ای سعی در تخریب وی دارند.
 اشتغال دغدغه اساسی فرزندان شهدا

شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یکی از دغدغه های اساسی را اشتغال فرزندان شهید بیان کرد و گفت: قرار بود طبق سهمیه ۵۱۶ فرزند شهید از تیرماه سال ۹۱ مشغول به کار شوند که عمده این فرزندان مشغول به کار شدند.
 
به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ عباسعلی رضایی در آستانه روز بزرگداشت شهدا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کار بنیاد باید نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باید باشد گفت: در سال ۸۳ در جلسه شورای انقلاب فرهنگی، ۲۲ اسفند به روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا باید پررنگ جلوه کند گفت: در استان مازندران از مقام شهیدان، آزادگان مردم به نیکی یاد می کنند و برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه هاست.

رضایی بیان کرد: مازندران در شکل گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۱ هزار و ۷۷۰ جانباز، ۹ هزار و ۳۸۴ آزاده تقدیم کرده است.

مازندران بیشترین شهدای روحانی کشور را دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید چهار هزار و ۵۱۱ شهید بسیجی هستند و بیشترین شمار روحانیان شهید را در کشور داریم.

وی افزود: بنیاد شهید در پنج حوزه تعاون و امور اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی، بهداشت و درمان، عمران و مسکن و توسعه منابع انسانی فعالیت دارد.

رضایی، تصریح کرد: آنچه که ما برای ایثارگران انجام می دهیم وظیفه و شکرگذاری است و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند باید از ایثارگران سپاسگذاری شود.

وی با اظهار اینکه هیچ وقت خدمات و ظرفیتهای ما پاسخگوی نیازهای ایثارگران نیست بیان داشت: بیش از ۵۰ هزار پرونده در امور ایثارگران تشکیل شده است.

این مسئول  با بیان اینکه عمده فعالیت معاونت تعاون معیشت ایثارگران است گفت: همچنین تلاش می شود در این معاون از ظرفیتهای بنیاد و دستگاهها برای دیدار با خانواده ایثارگران استفاده شود.

وی  با بیان اینکه در طرح سپاس از ایثارگران جزو استان‌های برتر هستیم، گفت: هر فرماندار پنج مشاور مشورتی و برای استانداران 11 مشاور مشورتی داشتیم که از امسال مشاوران فرمانداران به سه نفر و مشاوران استانداران به پنج نفر کاهش یافت
 
۱۷ شبکه اجتماعی ایثارگران راه اندازی می شود

مدیرکل بنیاد شهید مازندران مشاوره به مسئولان را برای ساماندهی امور ایثارگران را از جمله فعالیتهای مشاوران بیان کرد و گفت: همچنین بنا داریم شبکه های اقشار را شکل دهیم و ۱۷ شبکه اقشار را در سال آینده ایجاد می کنیم.

وی شبکه پزشکان، حقوقدانان، روانشنان، خیران، روحانیان، فرهنگیان، ورزشکاران را از جمله شبکه های اجتماعی برشمرد.

رضایی به اقدامات حوزه درمان ایثارگران پرداخت و گفت: درمان همه ایثارگران شاغل و غیرشاغل به بنیاد شهید بر می گردد و همه ایثارگران بیمه طلایی هستیند و همچنین صندوق سلامت برای تامین نیازها تشکیل شده است.

وی با بیان فعالیت ۱۱ هزار دانشجو و دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز تحت پوشش افزود: در حوزه قرآنی رتبه اول قرآن را در سطح کشور در سالجاری کسب کرده ایم.

رضایی گفت: حدود ۴۵ هزار نفر از ایثارگران در حوزه فرهنگی در استان فعالیت دارند و برگزاری اردوهای فرهنگی از جمله اقدامات است.

فضای شهری مناسب حضور جانبازان نیست

وی ساماندهی گلزار شهدا و مسکن خانواده شهیدان و مناسب سازی را از جمله فعالیتهای عمرانی بیان کرد و گفت: هنوز فضای جامعه و شهری ما متناسب با جانبازان و ایثارگران نیست و بسیاری از جانبازان به دلیل نبود رمپ های مناسب نمی توانند از پارک های شهری استفاده کنند.

عباسعلی رضایی از شهرداران و فرمانداران و بخشداران خواست تا فضای شهری را برای حضور جانبازان و ایثارگران فراهم کنند.
وی با بیان اینکه در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، 28 برنامه برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با همکاری منابع طبیعی، به نام هر شهید درخت‌کاری می‌کنیم و این درخت‌ها باید شناسنامه‌دار شوند.

رضایی با اشاره به اینکه استانداران گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه مربوط به ایثارگران داشتند، گفت: استاندار فعلی مازندران هم همکاری ویژه با بنیاد شهید دارد و 224 مورد دیدار با خانواده ایثارگران، شهدا و آزادگان داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به دیدار از جانبازان و ایثارگان گفت: ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی؛ تنها می خواهند بدانند که فراموش نشدند و ما به یادشان باشیم.

 وی تقدیر از شهدایی که در ۲۲ اسنفد به دنیا آمدند و شهید شدند، تجلیل از تک ستاره ها و خانواده های چهار شهید را از مهمترین برنامه ها بیان کرد و گفت: ۲۰ خانواده سه شهید، دو خانواده چهار شهید، ۱۷۷ خانواده تک فرزند ذکور شهید، هشت خانواده دارای یک فرزند، ۳۴۲ خانواده دو شهید و ۸۷ شهیده در استان داریم.

رضایی یکی از دغدغه های اساسی را اشتغال فرزندان شهید بیان کرد و گفت: قرار بود طبق سهمیه ۵۱۶ فرزند شهید از تیرماه سال ۹۱ مشغول به کار شوند که عمده این فرزندان مشغول به کار شدند.

وی در خصوص برخی شائبه ها در حوزه اشتغال و جذب فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار کرد: 25 درصد جذب نیرو متعلق به فرزندان شهدا و ایثارگران است اما نه به این معنا که آنها سهم افراد غیره را اشغال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اقدامات شهردار ساری گفت: در شهر ساری ده شهردار آمدند و رفتند اما چون عبوری برادر سه شهید است ، مگر خودش ظرفیت ندارد که عده ای سعی در تخریب وی دارند.

وی همچنین از ساماندهی 53 درصدی گلزار شهدا خبر داد و گفت: تنها 5 گلزار شهید سنگ شهید ندارند که در سال جدید ساماندهی خواهند شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1393
دغدغه من بیکار والله انتخاب رئیس دانشگاه تهران یا انتخابات مجلس واسه کی پاپوش درست بکنیم یا بشینم از کجا داره بودجه میاد زودی بگم من عضو کمیسیون عمران هستم پس من بودجه آوردم یا برم پشت سر وزرا واستم چون قدم بلنده بگم اینهارو من آوردم نیست
والله نیست
دغدغه منم بیکاریه کم هم نیستیم
صدای مارو کسی نمیشنوه دارم میگم
ای کاش شما میگفتی از این 40 درصدی که از خانواده شهدا استخدام هستند در کل نیروهای کشور منظورمه کاراییشون چقدر بوده اینو یکم توضیح میدادی بهتر بود شائبه هم نداشت که اینقدر بخوای توضح بدی
وگرنه همه میدونن کار حق فرزندان شهداست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 اسفند 1393
خدا پدرتو بیامرزه
فرهنگ جو 17 اسفند 1393
منظورت مهندس دامادی که ازهمه قد بلند تره و عضو کمیسیون عمران است دیگه

علی 17 اسفند 1393
خودت متوجه شدی چی نوشتی برادر عزیز؟
حداقل یه بار می خوندی و اصلاحش می کردی !!
نا شناس 18 اسفند 1393
خیلی هم خوب
راهبندی 17 اسفند 1393
برادر بزرگوار آقای دامادی در بین دانش آموزان ابتدایی حسن دانش آموز آمادگی رو داره بسیار سفر باید ....
حسین ز 17 اسفند 1393
بی سواد یه دور برمی گشتی عقب می خوندی
نا شناس 18 اسفند 1393
من اسمی نبردم
ولی اینکه میگید اینهمه غلط داشت رو متوجه نشدم
یکم از دغدغه های اینو اون گفتم که بدونید با دغدغه های من و امثال من کلی توفیر داره
اون نماینده که باز من اسمی ازش نبردم شماهارو نمیدونم چجوری شناساییش کردید رو بخاطر این گفتم که خیلی داره با شعور مردم بازی میکنه دغدغش شده دروغ پشت دروغ مثل فاز سه که تا شش ماهه پیش همه اونجا سرکار بودند الان شد سال دیگه قراره راه بیوفته
نگفتم فاز سه کدوم شرکت
بهرحال دوستان الکی اسم نماینده پرتلاش شهر مارو اینجا نبرید
اون 40 درصد رو درجواب مدیرکل گفتم که اصرار داشت به بیست و خورده درصد ولی در عمل 40 درصده والله منم ناراحت نیستم حقشونه ما پدرانمونو هر شب بغل میکردیم میخوابیدیم ولی پدران اونها برای دفاع از ما اون خواب راحتمون داشتن میجنگیدن
ولی این معنی رو نمیده که از عدم کاراییشون نگیم والله اصلا کارایی ندارند براشون کلاس های اموزشی بذارید یه فکری هم برای اشتغال ما بکنید
اینم اصلاحیه
آقا ما کار میخوایم نه دروغ و شعار
خسته شدیم
نا شناس 18 اسفند 1393
ینفر از این کامنت ها هل شد اومد توضیح بده منظور طرف علی پور نیست :))))
بابا همشون سرو ته یه کرباسن
نماینده جدید میخواد این استان
نماینده های قبلی امتحانشون پس دادن وضع ما شده این
گلستان و سمنان رو نگاه کنید
یه زمانی جزو همین استان بودند
نا شناس 17 اسفند 1393
25 ساله جنگ تموم شده. یعنی باز هم فرزند شهید که بیکار مونده باشه هست؟احتمالا نوه شهدا منظور بوده!!!
پاسخ ها به این نظر
اندیشه 19 اسفند 1393
یعنی شما مال این مملکت نیستی؟!
از اخبار کشور مطلع نیستی؟!
مگه شهدا فقط شهدای جنگ بودن؟
ما شهدای هسته ای نداشتیم؟
از نیروهای خدوم نیروی انتظامی چقدر عزیزانمون در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرزها و سرحدات به شهادت رسیدند؟
از نیروهای گمانم امام زمان عج یا همان اطلاعات چقدر مظلومانه به شهادت رسیدند؟
سردار تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران کی شهید شد؟
یا بعضی از آنها به عنوان مستشار نظامی در کشورهای دیگه هستند و شهید میشن.
همه اینها که گفتم زن و بچه نداشتند؟

تو تلوزیون آرمیتا فرزند شهید رضایی نژاد از شهدای هسته ایی را ندیدی که هنگام ترور پدرش به همراه مادرش زخمی شد.
یه کمی فکی می کردی جواب سوالتو پیدا می کردی!!!!!!
نا شناس 17 اسفند 1393
جناب آقای رضایی مدیری متواضع توانمند ارزشی از خانواده ایثارگر برادر محترم سه شهید و پر تلاش و کارآمد کسی است که خود را وقف ایثارگران نموده و بدون هیچ چشمداشتی برای ایثارگران شبانه روز زحمت میکشند در کشور کمتر مثل برادر بزرگوار جناب آقای رضایی وجود دارند که خود را وقف این قشر نمایند خسته نباشید مدیر توانمند و ولایی.سید ابراهیم میرعمادی
ناشناس 17 اسفند 1393
فقط فرزندان شهدا نیستند که دغدغه اشتغال دارند ماهم درس خوندیم هزینه کردیم .فقط فرزندان شهدا نیستند منم سه ساله درس خوندم ودنبال کار میگردم اما همیشه بادر بسته مواجه میشم.کسی نیست یه فکری به حال ما بکنه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 18 اسفند 1393
سه سال درس خوندی اینقدر پری ؟
من رتبه یک کنکور دکتری بودم. 2 ساله دکتری پلیمر گرفتم از شریف. تا 6 ماه دیگه هم فوق دکتری رو که از روی بیکاری شروع کردم به خوندن تموم میشه. 13 تا مقاله ISI هم دارم که همه تو ژورنال های معتبر چاپ شده و حتی یه دونه هم مقاله کنفرانسی یا پولی ندارم. 3 تا کتاب هم چاپ شده دارم و اما بیکارم، میفهمی بیکار. حق التدریس میرم یه روز قزوین، یه روز تفرش یه روز قم. نه بیمه هستم نه چیزی.
شقایق 18 اسفند 1393
آقای محترم چرا !! تو از شهید چی میدونی؟تو از جانبازی چی میدونی؟تو ار جنگ چی میدونی ؟تو از بی پدری چی میدونی؟ ووووووتوووو !!!-
بی انصافی برادر برو کشور امریکا و انگلیس و استرالیا و کانادا رو سرچ کن ببین برا سربازانشون نه نه نه نوه های اوونا چیکار میکنند اونوثت نشستی تو خونه و مینویسی من سه سال درس خوندم!!خوندی که خوندی بایدم بخونی وظیقته !!چرا از شهدا حرف و مایه میزاری ؟؟چرا نمیگی آقازاده های گردن کلفت چیکار میکنند اومدی از فرزند شهید عیب میگیری؟!!بیجا فکر کردی دوس نداری برو درس بخون و از مملکت بزن بیرون !اگه اینکارو بکنی که اصلا لیاقتشم نداری!
پس الکی گیر نده و حد و حدود خودرا رعایت کن بخدا قسم من نه عموی من شهید شد نه دایی من شهید شد ولی واقعیتو من دارم میبینم حق اوناس اینم بگم!
اگه 100 نفر بخواهند 30 نفر برا اوناس اگه عرضشو داری تو میون 70 نفر رقابت کن و برنده شو اگه نه حرف مفت از شهید نزن!
باید از اونا دفاع کنم و میکنم-
از خوانندگان عذر میخوام یخورده تند رفتم ببخشید
نا شناس 19 اسفند 1393
هیس دکتری و فوق دکتری کیلویی چند کی به تحصیلات اهمیت میده الان تو ادارات دیپلمه ها به فوق لیسانس ها دستور میدند !!!!!!!!!!!
این یعنی شایسته سالاری
نا شناس 19 اسفند 1393
در راستاي صحبتهاي اون بنده خدايي كه گفته دكتري داره و داره فوق دكتري رو ميگيره خواستم بگم
اگه يه سرج كوچولو تو گوگل و ويكي پديا كنيد مي بينيد بالا ترين مقطع تحصيلي در نظام آموزشي دكتري است كه اصطلاحا دكتري تخصصي PHD گفته ميشه.
البته از اين پرفسور عزيز عذرخواهي ميكنم
سرمدی 19 اسفند 1393
اون دوست عزیز که phd پلیمر داره واقعا بعیده که با این همه امتیازات بیکار باشه؟ اما دوست دیگه ای هم گفتن که تو گوگل سرچ کنیم که مدرکی بالاتر از دکتری در ایران نیست. پست دکتری درسته در ایران مقطع محسوب نمیشه اما یه نوع مهارت حرفه ای هست که معمولا بعد تموم کردن دکتری به یه دوره 6 تا 1 ساله است بستگی به کشورش و استاد راهنمات داره را می گذرونی. در حال حاضر وزارت علوم برای دانشجویان دکتری این امکان را فراهم کرده و امتیازات فراوانی را هم براشون قائل میشه.
شاکی 16 اسفند 1393
کاشکی اگه اونها را مشغول بکار میکنید یه جایی بذارید که حداقل خوندن و نوشتن بلد باشن و یا رفتار با ارباب رجوع حالشون باشه توی شهرداری سر....چند تا فرزند شهید هستن که متاسفانه دیپلم شون رو رفتن از موسسات پولی گرفتن و انگار از دماغ فیل افتادن شهردار هم بخاطر خانواده شهید بودن چیزی نمیتونه بهشون بگه حقوقشون هم از همه بیشتره و با همه دعوا دارن که ما خانواده شهیدیم دیگه
adel 17 اسفند 1393
اخه بی معرفت حالا تا این همه خانواده شهید یکی نرفت سرکار...اون شده دغدغه تو؟ما ادم نیستیم؟ما درس نخوندیم؟ما زحمت نکشیدیم؟بی انصاف کل ادارات پر شده از اینا...چطور پیش وجدانتون راحت میخوابی؟وقتی مادرم از بیکاریم چشاش پر اشکه....
قادر 18 اسفند 1393
تکلیف این تحصیل کرده های که سهمیه ندارن چیه ای خدا
m 18 اسفند 1393
مگه فقط فقط فرزندان شهدا استخدام میشن درکنار فامیل بازیها مدیران و مسئولین فرزندان شهدا روهم میگیرن آقای ناشناس از فرزندان شهدا گله نداشته باش چونکه اونها به اندازه کافی زخم زیاد دیدن و خوردن
سید اهل ساری 18 اسفند 1393
با مدیریت جناب رضایی هیچکس از خانوادههای ایثارگر فراموش نخواهند شد
کارون 18 اسفند 1393
آقای رضایی تشکر تشکر
روح الله مرادی 18 اسفند 1393
یکی از دوستان بنده از خانواده محترم شهید می باشد هر وقت از مدیران موفق استان با هم بحث مینماییم آقای رضایی یکی از آنان میباشند
مهران قربانی 18 اسفند 1393
خانواده شهدا و ایثارگران را باید بیش از اینها ارج نهیم چون اگر شهدا نبودند این آرامش در کشور مقدور نبود آقای رضایی پر تلاش هستند و باید خدمات ارزنده تری ارائه دهند
احسان طالبی خپل 18 اسفند 1393
هر مدیر باید در استان با جناب آقای رضایی برای خدمت به خانواده شهدا همکاری نمایند زیرا شهدا رفتند و اینان به این منسب رسیدند باید خادم خانواده شهدا بود
نا شناس 18 اسفند 1393
اگر فقط دغدغه فرزندان شهدا بود برای کار ما مشکل نداشتیم و با جان دل قبول میکردیم و میگفتیم حق آن ها است ولی چیز دیگری است این که برادر زاده شهید خواهر زاده شهید و غیره هم باید به این تعداد 519 نفر اضافه کرد که میشود 1000 نفر و بقیه جوان های تحصیل کرده برن کنار خیابان دست به گدایی بزنن و به اعتیاد روی بیارن یک خورده جوش این جوان های اینده هم بزنین فقط جوش خانواده های شهدا نزنین
نا شناس 18 اسفند 1393
کدوم دغدغه اشتغال !فرزندان شاهد که بدون آزمون وارد ادارات می شوند که البته نوشجانشان حق شان هست ولی آن چه بد است این است که در ادارات خود را تافته جدابافته می دانند !قانون گریزی زیادی دارند! و چون خود را از خانواده معظم شهدا می دانند بعضا برخی البته نه همه اعتقادی به کار کردن هم ندارند و دید را نسبت به اکثریت این قشر محترم بد می کنند در صورتی که این افراد باید به پاسداری از خون شهیدان الگوی عملی بهتر کار کردن در ادارات باشند نه زیر کار در رو و مدعی مدیران هم در مقابلشان سکوت کنند و بگند فرزند شهیدند پس قانون چی میشه کی به عملکرد این قبیل افراد که البته جسارت نشه منظورم همه نیست بعضی از خانواده شهدا هم محترمند پاسخگوست
سید 18 اسفند 1393
بهتره یه کم رو همین فرزندان شهدا که مشغولشون کردین نظارت دتشته باشین نمیدونین چه کارایی میکنن همینا
صبا 18 اسفند 1393
آقای رضایی همیشه به اسم ایثارگران و به کام دیگران بوده نامه ای از طرف بنیاد به استانداری فرستاده شده که تعداد ی از فرزندان ایثارگر 25 تا50در صد را که پدرشان در حال باز نشسته شدن هستند جذب شوند از اول سال که پیگیر بودیم بنیاد و استانداری قل صد در صد دادند که بوجه لازم تامین خواهد شد .با توجه به بخشنامه های قانونی مصوبه دولیت ومجلس محترم باز تا این ساعت می گویند بودجه مورد نظر تایید نشده چرا خدا عالم است .خدای مقداری تلاش و پیگیری مجدانه نمایید .
علي 18 اسفند 1393
اقايي كه دكتري پليمر داري شماره تماس بده
هم وطن 18 اسفند 1393
به فکر جانبازان اعصاب و روان باشید.مظلوم و گمنام هستند.
نا شناس 18 اسفند 1393
آآ مه سر رِه
جدا13 سال درس خوندی فوق دکترا کجا داری میگیری؟؟؟
رتبه یک هستی خارج نمیخواننت؟؟
جل الخالق
درسته آب گل آلالوده نه دیگه تا این حد ماهیگیری!!
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 20 اسفند 1393
وه اتا چی بوته تو به دل نیر...
جانباز 18 اسفند 1393

جناب آقای رضایی سلام منم از شما ممنونم واقعا از نزدیک دوبار با ایشون برخورد داشتم خدایی انسان زحمت کش و دلسوز دیدم از چاپلوسیم بدم میاد حقیقتو باید گفت-
ولللللللییییی آقای رضایی!!!
چرا به داد ما جانبازان حالت اشتغال شاغل نمیرسید ؟چرا حقوق ایثارگری مارو که مبلغ 1800 تومان بود قطع کردین؟(چند سال پیش)
و چرا الان قانون جامع ایثار گران از همه خانها عبور کرد و بدست دولت تدبیر و امید !!!!! افتاد هنوز ماده 39 رو اجرایی کامل نمیکنید؟
خواهشن دفتر امور ایثارگران بنیاد شهید پاسخ بدهند
خواهشن جواب بدین آیا منی که 20سال کارمند بودم و الان حالت اشتغالگرفتم آیا مشمول این ماده قانونی میشم که به منم ح تعلق بگیره؟یا نه ما چون کارمند هسیم باید از خیلی امتیازات مالی بسوزیم ؟پس حق ایثارگری ما چی میشه؟برخی کارگران از دوجا حقوق میگیرند ما چرا نه؟ماده 39 اشاره داره حقوق جانبازان قطع نمیگردد پی چرا دوباره وصل نمیکنند؟مالی مشگل دارن؟مالی نمیتونند؟مالی منبع ندارن؟
باشه پس بگید حداقل به ما که حق ماهس یا نه؟!!
بدخواهان بدانند حق گرفتنیس ما جونمونو دوباره برا نظام میدیم فکر نکنند ما فقط و فقط بدنبال مال هسیم نه اونا جای خودش دفاع از ناموس و دین جای خودش-
روح الله مرادی 19 اسفند 1393
بنده یه دوستی دارم فرزند محترم شهید کاملا ایشان را می شناسم
این سید خدا با این ادب و متانت و گره گشای مشکلات ماست به ایشان افتخار میکنم و ما دوستان همگی به ایشان علاقه داریم هر خدمتی که دولت به این خانوادهای معظم بنماید بازهم کم میباشد در برابر این همه رشادت شهدا همه باید به این قشر کمک نماییم .
از همه مردم کشور سوال میکنم این خانواده ها چه گناهی کردند که بعضی از مسولان از اسم آنان سوء استفاده میکنند؟
کل کشور را برای خدمت به این قشر بسیج مینمایم
نا شناس 19 اسفند 1393
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
البته آن چيز كه به جايي نرسد فرياد است...
تاريخ و آيندگان در مورد بنياد شهيد و تمامي قانونگذاراني كه به حق و يا ناحق اين همه مزايا و ... براي فرزندان شهدا و خانواده شان قائل شدند، قضاوت خواهد كرد...
نا شناس 19 اسفند 1393
كساني رو توي همسايگي ميشناسم كه توانايي خريد نان شب را هم ندارند ... آن وقت شماها راجع به دغدغه چي صحبت مي كنيد؟
نا شناس 19 اسفند 1393
خداوند به كساني كه فرزندان شهيد نيستند ان شالله صبر جزيل عنايت فرمايد... بمانيد تا صبح دولت تان بدمد!
نا شناس 19 اسفند 1393
ميدونستيد مردم ايران دو دسته اند؟ خانواده شهدا و غير خانواده شهدا.
همرزم جانباز 18 اسفند 1393
یاد جانباز اعصاب و روان عزیزاله بسطامی اهل ساری بخیر که هرگز نمیخواست تو بنیاد شهید پرونده ای داشته باشه آخرش هم سال 1372 به شهادت رسید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.